Till exempel imorgon.

 

Det här ska jag göra imorgon, för då var det 28 år sedan jag föddes. 

 

Ha min nya favoritklänning. Blomstermums. 

 

Kanske kanske köpa sådana här....tror de finns på Kvart Interiör. Hänga upp, kanske i vardagsrummet...

 

Spana på ännu fler av dessa: pärlor till vintagetyger. Sysysy.

 

 
Dricka sånt här. Med exakt den cremefärgade kaffetonen, för då smakar det som på Santo Domingo. <3
 
 
 Ha min blomkrans. 
 
 
Köpa färska ranunkel. Kan vara första gången, och kan vara det absolut fulaste namnet på kanske världens finaste blomma. Men ändå. Bara för att det är något jag aldrig gör.
 
 
Så att så. Att klumpa ihop massa fina saker som man egentligen vill göra hela tiden eller i alla fall ännu mer. Det kan man ju lika gärna göra. Tillexempel när man fyller år. Till exempel imorgon.
 
 
ps: Bilder är hämtade dels härifrån och dels från här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0