Flatties!

 
Här är lite dagens från ett par veckor tillbaka: ett ganska så nytt tradera-fynd: 60-tals klänning, hemsydd av någon som valt att sätta kragen väldigt högt upp...tyckte det kändes lite märkligt först, men nu har jag vant mig och gillar det rektigt möcket. Och visst blev det fejnt med diademet...! :D
 
 
 
Den här bilden såg jag när jag satt hos min frisör och bläddrade I Vogue från i våras tror jag det var.....hur som helst, inte en jättbra bild på en bild, men så sjukt snyggt stylad tjej! Vill se ut som henne. Ibland. Totalt gullegull crasy, och lite lagom trött på hela spektaklet. 
 
 
 
Den här bilen ska jag och Martin ha en vacker dag.
 
 
 
Detta är sommar. Och en del av Lilla Kalvös servis.
 
Ett till nyligen införskaffat Tradera-fynd: das babydoll dress! Också från 60-talet....liiite stor över the tits kanske. Vet inte riktigt om jag gillar det eller ej...
 
 
 
 
Är dessutom rätt sugen på att korta den. Vad tros?
 
 
Det var det, men just nu så är jag faktiskt mest av allt inne på att jag har köpt så SJUUUUKT snygga flatforms (för övrigt mycket fyndigt ord) så nu är jag snart lika cool som Rebecca eller Fiona.
:
 
WAY out west, fy fan vad snygg man kommer va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0