Waaay out west!

 Jaaa, jag bestämde mig tillslut för att jag hade råd med en Way out west-biljett ändå....för fredagen bara, men ändå! Detta är den första artisten som mötte oss i duggregnet, War om Drugs kallade sig dem. Snygg dude i snygg jeansjacka. 60/70-talsflirt-gubbrock-electroish. Mumma.
 
Alltså, vem kom på detta??
 
 Den här var dock helt ok god! Nästan lika god som snygg.
 
 
 Lite kändis-spotting hanns med. Här Sandra från den superfina Niotillfem. En person som skriver jättefina saker och alltid har på sig dito, och som jag förstås inte vågade prata med. :)
 
 Ane Brun. Och han den där José. Vi satt mest och drack läsk under den här konserten vill jag minnas. Heh.
 
Man vet aldrig med det där tåget alltså. 
 
 Detta är mina pjucks för dagen! Jag gick från att vara säker på att jag skulle slå ihjäl mig, till att skutta fram alldeles jätte bekvämt. (tja.) Två andra fördelar (förutom det uppenbara faktum att de är så snygga så man avlider) är:
1: Man ser! För första gången i mitt liv behöver jag inte hitta en kirurgiskt perfekt plats att stå på i publiken, och sedan ändå vara tvungen att flytta på mig för att folk ju inte står still, no no: jag ser ändå! Ha.
2: Jag stod över leran och regnet, kan man säga. :) 
 
 Detta är jag med min egenhändigt påsydda krage! Mäkta nöjd. Blusen är Second Hand, från en kompis kompis mormor.
 
 Små helikoptrar flög över oss och spottade ur sig massa flygblad som såg ut som konfetti....fågeln gästspelade bara.
 
 
Dagens höjdpunkt! First aid kit låter nästan exakt likadant på skiva som live. Trist säger ni kanske, helt ok bevis för att man verkligen kan sjunga, säger jag.
 
 
 De är såna gullefjun.
 
 Och och och, det bästa och ballaste av allt under hela den här dagen!!: 
1: Ett par brittiska tjejer från WGSD kommer fram och undrar om de får ta en bild på mig för min outfit är uppenbarligen mycket cool. Och så älskar de mina skor. Och min ring. :D Jej! 
 
2: Ett par andra brittiska tjejer från Topshop-bloggen kommer fram och frågar exakt samma sak. 
 
Egoboost 3000. Och då gör det liksom inte så mycket att jag ändå inte kom med på sidorna, eftersom de ju fotade hela festivalen, samt är internationella vad jag förstår...Jag tar det som en fetingkomplimang ändå! :)
Ska fota outfiten jag hade mer ordentligt, tex imorn....
G'natt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0