Revisited.

 

Satt (back on the crime-scene) på Cybtekk och kollade lite i deras britt-Vogue, hittade hur jag ska se ut till våren. Personen till höger alltså. SNYGG.

Bläddrade vidaer, och hittade en annan version av hur jag ska se ut till våren. Också mycket SNYGG.

Så här såg det ut efter första bleknings-etappen: gul-leopard-fläckig! De gula fläckarna sitter passande nog där ljuset hamnade på bilden, men jag lovar, det såg mycket underhållande ut.

Så vart det klart! Liiite rödare, men det gör bara att det "tvättas ur" på ett snyggt sätt, dvs inte blir "blek-oranget". På det tråkiga sättet.

Gud vad trött jag ser ut. 

Nu ska jag läsa körkortsteori.

Hoppla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0