Pärlor

 
 
Hallå eller!
 
Först och främst: Tack tack tack för all hjärtefin respons jag fick på mitt förra inlägg här. Jag känner alltid som en liiiten liten isklump i magen när jag just publicerat något som är så där hyfsat utlämnande som man väl ändå får säga att texter om våldtäkter och våldtäktshot är....
Men kanske just därför, känner jag att det behövs. Fler och ännu fler borde våga publicera/uttala historier man går och bär på om det betyder att de där små små kollektiva isklumparna kan börja krympa. Vi behöver inte dem, vi behöver inte skammen. Vi behöver varandra. 
 
 
<3
<3 
<3
 
 
 
Och så på tal om något heeelt annat....
Så säljer jag lite vintagepärlor på Tradera just nu! Ta gärna en kik, eller tipsa en vän! Bland annat finnes en 30-tals-silhuett-jacka från Dior, och lite 60-tals blomsterklänningar som vanligt....;)
 
http://www.tradera.com/60-tals-klanning-rosa-blommor-vintage-retro-psychedelia-auktion_301743_175527819
 
Ha en go lördagsnatt allesammen! 
Borde jag sova nu eller....
Eller.
Zzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0