Qui etes vous?

 
Det är svartvitt, det är 60-tal, det är mod-ish så det bara skvätter om det.... "Qui etes vous Polly Maggo?" är en film som är skitflummig, ganska kul, och helt stört snygg. Gillar den ännu mer nu den andra gången jag ser den. Här ovan är en tolkning av filmen, från nåt nutida modereportage..... 
(Carriemeansnothing.blogspot)
 
 
Och originalet.  
 
 
Skvaller i sminkrummet. 
De där svartblanka luggarna får mig att aldrig vilja byta hårfärg....(även om jag är liiiite sugen på rött igen...) Ack.
Det är crazy lite blogginlägg från mig nuförtiden. Detta beror på att jag försöker jobba, försöka sy i samma takt som jag kommer på nya syprojekt, vara mamma, städa hemmet (en oerhört och överraskande tidskrävande aktivitet numera...), träna, vara social, vara en bra flickvän, komma på nya bra marknadsförings/andra ideer åt butiken, bolla diverse myndigheter fram och tillbaka, och helst allt det här samtidigt. Sova? Alltså, nä. 
Men vet ni vad, jag är fett nöjd ändå! Livet äger just nu. Önskar bara att jag hade ännu mer tid att träffa alla dem jag vill träffa....Men det kommer! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0