Här kan man bo.

 
Så fina blommor som dem som blivit kvar från Veras kalas borde man alltid ha i sitt kök, tycker jag. 
 
 
Hej, jag gillar The Cure.
Jo det gör jag förstås, men för övrigt är det så här mitt hår ser ut innan nedkamning, dvs precis innan mod-transformationen fullbordas. Så att säga.
 
 
Så här schlickt blir det efteråt. Klänningen är från min senaste Tradera-orgie, typ H&M's fake-60-tals period...förbenat fin är den ändå. Synd bara att skärpet inte riktigt håller ihop, så man får sätta en säkerhetsnål på det stället man tycker att skärpet ska hålla sig. Tvåfärgade sturmpbyxor från Monki. Jag gillar de faktiskt så mycket att jag köpte två par, plus ett par beige/rosa varianter...
 
 
Min lugg är rätt lång nu för ti'n.
 
 
För den som är sugen, så står de på en av bänkarna vid Masthuggstorget. Bara att ta för sig.
 
 
Mina födelsehoods. Den enda gatan jag vill, och skulle kunna bo på och vara lycklig på för resten av mitt liv, enbart för att jag bor just där. Faktiskt kommer nog den önskan högst av alla jag har, förutom att ingen omkring mig ska få någon mystisk sjukdom eller nåt sånt dumt.
 
 
Man kan sova här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0