Åka bort och vara sjuk.

 
...är ungefär vad jag pysslat med på sistone. Idag har vi dessutom pysslat ihjäl oss inför den här lilltösens kommande 1årskalas! Är man stor eller är man stor. Här har hon fått ett verktygsbälte och är i full färd med att snickra lite på parketten.
 
 
Lång lugg har man också. Med lite (mammas) god vilja kan man ha rosett...
Här jag var jag fortfarande förkyld men inte farligare än att man slängde på sig en sketgullig klänning, som nu är ännu met sketgullig nu när jag har opererat bort ett stort syntetfoder som någon tyckt att det var käckt att placera inuti...Får jag välja svettas jag helst inte ihjäl i onödan.
 
 
Dancing street.
 
 
Vera ville också vara lite ball.
(Nu ser det ut som att jag är en sån där morsa som älskar att klä ut sitt barn till mini-versioner av sig själv. Det gör jag inte. Inte varje dag.)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Men åhh ett sånt bälte vill min tjej också ha!(bestämmer hennes mor..) Man måste ju passa på att klä ut dom o bestämma åt dom nu medan man får, snart är de dagarna räknade :P

Svar: Det är väl lite så....:)
Sara Edholm

2012-07-04 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0