Lkpg

Linkaaaaping.
Funkishandtag möter nyrenoverat.
Regn möter mark, möter strumpbyxor i billig mobull.
Trots att vi inte har råd egentligen, tog vi en tur in till stan och fikade och köpte garn. Hade tur och hittade exakt de färgerna jag har använt hittills, på evighetsfilten jag håller på med.
Färgglatt med betoning på glatt, möter gammelmönstrat. Möten är bra. (Det kallas tydligen mormorsrutor för att det bara ansågs vara mormödrar/farmödrar som hade tid att sitta och hålla på med detta tidskrävandepyssleri....kanske därför det tar så lång tid. Jag är uppenbarligen inte en mormor. :) )
Dagens autfitt:
lingerie-underbralla från Beyond Retro som här får agera pinup-style-shorts, samt min pappas gamla t-shirt som figurerar första gången på bilder där jag är ca en meter hög.

Dessutom strumpisar från Lindex...tror jag.
Tycker som så här, att om man har strumpor man verkligen gillar, så  f å r  man dra upp dem långt på vaden, även om de inte är knästrumpor i ordets egentliga mening.
Varför trycka ner och kavla undan liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0