Glajz

 
Jag har nya solbrillor! Varje år måste ett par tillkomma, detta året har det hittills blivt två...hehe. Dessa hittades på Pop Boutique som är typ världens bästa second hand-affär om man gillar 60-tal....och det kanske (.....) man gör kanske! Har ingen aning om ifall dessa är från deras nyproducerade sortiment eller faktiskt gamla på riktigt, men är dem det så är de gaalet välbehållna...
 
 
Man kan säga att de gör en snygg på ett litet så där sinnesrubbat sätt. Lite fulball. Ballful. We like.
 
 
Mina underbara skor-med-alldeles-lagom (låg) klack. Av någon anledning har de blivit använda skamligt lite. Kan ha ett samband med att mina småtår ser ut att hålla på att spränga sig ut från sidorna...ja de är lite små. Men bara lite! Och det finns ju compeed.
I bakgrunden stoltserar Veras bilmatta, leksaker och en bit av hennes spjälsäng som hittats i ett förråd, tvättats och målats i regnbågsfärger, all by me! Kanske kan visa på en lite bättre bild en vacker dag...:)
Det som syns längst ner är en bit av (från början) min ego-spegel som jag fått av bästa Annelie. Den är hemskt praktisk, varje gång man tittar i den kan man läsa om hur bra man är lite vid sidan om. Så min plan är att Vera också ska få en del av glitterlyckan. :)
 
Solglajs: Pop Boutique
Klänning: Beyond Retro
Strumpor: H&M för 1000 år sen.
Skor: Beyond Retro, och ja, de är dansskor och saknar ordentliga sulor också. Ska åtgärda detta snarast.
Armmuskler: Friskis & Svettis Since autumn 2011. F*ck yeah.

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Dina snygga armmuskler är såå retro! Hittar du ngra fler kan jag tänka mig att köpa mig ett par :)

Svar: Hehe, ska se vad jag kan skaka fram...:)
Sara Edholm

2012-07-02 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0