Blomdiblum.

Min far har ju fått för sig att köpa ett hus i Åsa. Där kan det se ut lite så här. Fast detta är inte hans hus. Eller hans bil. Men snygg var den!
 
 
Detta är nog min bästa psychedelica-klänning...blommor blommor blommor...och den är så gul! Tror jag har en faiblesse för gula klännigar. Någon av dess förra ägare har sytt in den, men bara litegrann i sidorna...och det kan man ju tycka låter lite skumt, men på något sätt gör det att den sitter helt perfekt. :)
 
 
 
 Tittut.
 
 Örhängena är från en yttepytteliten secondhand-affär i Gamleby, typ utanför Valdemarsvik. I Gamleby är alla snälla, är min teori. När vi var där var både cafépersonal 1 och 2, samt exakt _alla_ i secondhandbutikerna vi besökte, så sjukt trevliga. Det kändes inte ens krystat. Eller kristet, för den delen. Galet.
 
 
De kostade en tjuga. Det var värt.
 
 
 Kappan - den enda. Har lånat den flera gånger av bästa Jessica, och fantiserat om att låta sy upp en precis likadan, för att den verkligen är så galet perfekt. Men nu behöver jag inte det, nu är din min! Foevah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0